Jag är förbannat duktig

Jag klarade Inköp och Logistik tentan!!!! Jag fick till och med VG.

Det här skall firas med Desperate Houswives ikväll.

Underbart!

Imorgon får vi kanske ut Färgeri och beredning samt reklamationshanterings tentan. Där är jag väldigt säker på att jag får ett fett stort Underkänt, tyvärr. De skulle kanske ringa om jobbet också. Men högst antagligen dröjer det någon dag till.

Åland på torsdag, jag vill ha en fet Condis burgare och en galen katt att leka med då. Antagligen får jag en massa skolbarn och fyllon att leka med ist.

Kommentarer
Postat av: Molly

GRATTIS!!!! Sa ju att du är duktig :) Åland på lilla jul? Jag o emil åker dit då. Krama katten från mig - åååå vad gosigt!

2007-11-20 @ 17:06:45
Postat av: Madde

Bra jobbat! haha ska du få köra taxi eller? =)

2007-11-22 @ 10:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0