Uppsala weekend


I helgen har jag vart till Uppsala och hälsat på Laura. Har alltid lika roligt i Uppsala. Är en underbar stad.
Var och fikade med en gammal klasskompis som är gravid. Grattis Mari! Ni kommer få det så underbart med lilla pluppen.

Var ut både fredag och lördag. Hängde med några killar från Irland. Ja shit jag var tvungen att prata engelska hela helgen och jag suger på det. Var bara att dricka lite alkohol så man vågade säga något över huvudtaget. Men det gick bra och vi hade skit roligt! Helt underbara människor. Laura jag kommer med dig till Dublin. Jag kan flytta dit med dig. Eller ja, jag kan iaf komma och hälsa på.

Kommentarer
Postat av: Laura- soon to be Irish-Laura :D

Anytime baby, anytime!! :D

2007-11-08 @ 08:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0