Varje dag till ingen lärdom.

Jag har en dagsvana har jag märkt. Jag har kommit på mig själv med att jag alltid går in på datorn och läser Nya Åland när jag kommer hem från skolan.

Varför?

Det står aldrig något nytt i den, aldrig något intressant, men endå går jag in varje dag och läser den. Hur intressant är det att veta att någon bonde hemma på ön har blivit stångad till döds? Jag bryr väl mig inte om det. Jag kan endå inte göra något åt saken.

Jag är beroende av Nya Åland.

Jävligt tragiskt. Men sant!

Hallå Ålandstidningen ni kan väl komma med nått bättre åt mig

Kommentarer
Postat av: Madde

haha nya åland är väl en bra tidning. jag tycker du ska böraj läsa ålandstidningen åxå. =)

2007-11-19 @ 12:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0