Back in Borran

Är tillbaka i Borås igen efter en helg på Åland.

I helgen har jag hunnit med att jobba en sista gång. Nu är det stängt i shoppen. Har vart ut och golfat fredag, lördag och söndag. Tävlingen i lördags gick helt okej, kom inte sist men vann inte så jag tror det var någonstanns i mitten jag hamnade. Roligt var det iaf. Efter den vart det middag på Russels och sedan Arken. Var jätte mycket folk på Arken faktiskt, var riktigt roligt att se våran "finlands färja" igen, var länge sen sist.

Ja usch ja, vi spelade ju Bingo Lotto i lördags också, haha shit. Var lite sugen på att vara pensioner i höst mörkret och bakfull. För bakfull var jag. Vart galen efterfest igen till kl 8 på morgonen.

Känns skönt att vara i Borås igen men väldigt stressande. Har galet mycket i skolan just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0