Jag är värdelös!

Har sån jäkla tenta ångest. Har pluggat i flera dagar men inget fastnar. Kan inte ett piss. Vet inte vad jag ska göra? Det hjälper inte att läsa och skriva. Jag lär mig inget!

Varför ska jag ha så svårt för att lära mig saker? Det är orättvist. Jag vill ju lära mig. Har vart på alla föreläsningar i kursen och verkligen försökt men vad spelar det för roll när inget fastnar i huvudet. Finns massor av folk i klassen som skiter i alla föreläsningar, ja eftersom det har så lätt för att lära sig nytt så kan de göra det. Så jag förstår att de inte kommer.

Jag gillar att plugga. Jag är en pluggmänniska. Har alltid gillat studentlivet. Men snart ger jag upp. Det är inge roligt att veta att man aldrig kommer lära sig så mycket som man måste.

Jag har dyslexi men det ska inte ha med saken att göra eftersom jag har viljan men saknar kunskapen att lära.

Kommentarer
Postat av: Madde

Fan Lina! Du är ju bäst på att plugga! Du kommer klara alla tentor!

2007-10-29 @ 08:02:49
Postat av: Miaaaa

Sluta gummsan! Du är grym! Vissa saker är bara svåra och ibland har man bara inte orken och alla tankar snurrar runt annat. Jag sitter här med en fysiktenta senare idag som jag inte pluggat alls på och jag ska ha läst 2 böcker och skrivit ett arbete på dem till imorrn men jag har inte ens läst dem :) Så tänk vad duktig du är som iaf försöker!

2007-10-30 @ 11:31:52
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-30 @ 18:29:29
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0