Snabbmats resturang

Efter spinningen ikväll gick jag via Mc Donald´s eftersom jag inte hade hunnit äta något innan passet och kände att jag inte orkade laga mat när jag kom. Eftersom det var typ 3 min till bussen skulle gå när jag kom dit hoppades jag på lite folk och att det skulle gå fort att få sin mat, vilket inte kan vara för krävande på ett ställe som påstår att de är en snabbmats resturang. Lite folk var det. Väl i kön så hör jag hur alla beställe men inte fick någon mat, de måste vänta allt från 1-4 min säger personalen till de framför mig i kön. Jag villa då ha en enkel chees burgare för 10kr. Kommer fram till kassan och beställer, nä då ska jag få vänta på en liten scheten hamburgare. Jag ser att dom har helt vanliga klara så jag beställer en sådan ist för 10kr. Har inte ätit en helt vanlig innan, äter alltid chees så jag tänkte att jag kan väl prova då. Och ja vad är det på den?? Ingenting! Endast ketchup, det är alltså bara bröd och kött!! Vad fan, tänker jag och äter upp den. Tur att den bara kostade 10kr. Stressad och med saknaden av osten springer jag till bussen OCH missar den!!!

Allt för en liten burgare på en snabbmatsresturang som inte kan hålla det dom lovar.


Kommentarer
Postat av: Madde

haha.. fan va roligt. =)

2007-10-18 @ 10:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0