Spindel

Det satt en kille på bussen ikväll som hade luvan på sig och på hans luva satt det en röd spindel. Riktigt äckligt farlig såg den ut. Röd med långa spinkiga ben och liten kropp.
Först trodde jag det bara var smuts men sen börja den springa runt på hans huvud. Alldeles yr i bollen var spindeln när den sprang runt på killens luva.
Bara jag slipper gå förbi han när jag ska av tänkte jag.
Shit han kliver av på samma ställe som mig.

Okej jag springer tänker jag, han springer efter mig. Jag är inte rädd för honom men livrädd för spindeln så jag skyndar mig ännu mera och han försvinner bakom mig med spindeln på luvan.

Kommentarer
Postat av: Madde

haha.. det var jag som skickade spindeln. =)

2007-10-19 @ 08:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0