Utmaning- frågor om mig

Första bästa kompis: Det var nog Elin men idag ser det annorlunda ut

Första bil: har aldrig haft en riktigt egen bil men har delat en golf med mina bröder

Första Kärlek: Det var nog i lågstadiet typ Glenn eller Eddie

Första husdjur: Katt tror jag

Första semester: Språkresan till Torquie i England

Första jobb: Eckerö Linjens kontoret

Första köpta skiva: Någon Mister Music säkert

Första riktiga kärlek: Riktig kärlek? Har nog aldrig upplevt någon riktig kärlek som varit besvarad. Elle jo Dan då. Niklas var en katastrof iaf.

Första piercing:
Öronen

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Lapin

Senaste bilfärd: Till Ellos huvudkontor på studiebesök
 
Senaste filmen du såg:
Hipp hipp hora

Senste ringda telefonsamtal: Kristin

Senaste bubbelbadet: Oj det var nog ett tag sen, när jag och Laura var till Romme och skidade i vintras

Senaste spelade cd: Miss Li

Senaste kyss: pass på den frågan inget jag vill dela med mig om

Senaste gången du grät: Det har jag glömt, var jätte länge sen

Senaste måltiden: kebabtallrik inatt efter krogen idag endast chips


Åtta har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: jo

Blivit arresterad: jo

Blivit kär vid första ögonkastet:  nej

Fastnat med blicken i någons urringning: säkert

Fått ditt hjärta krossat: Jodu och riktigt ordentligt!! fy fan!
 

Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej

Haft ett one night stand: ja

Busringt till någon: Var en stor hobby när vi var små

Sex saker som jag gjort idag


1. sovit
2. sovit
3. ätit chips
4. kollat på tv
5. ätit chips
6. handlat chips, 3L cola och bananer

Fem favorit saker utan rangordning

1. Sommar
2. Åka snowboard/wakeboard
3. sova
4. Festa
5. Vara med mina vänner

Fyra personer som du kan berätta allt för
Madde, Emma, Laura. Ja det är nog bara dom 3 men sen kan man nog berätta rätt mycket till Kristin och Glenn också.

Tre val
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Båda två kan inte välja där asså

Två saker att göra innan du dör
Resa jorden runt och bli polis

En sak du ångrar
Att jag aldrig kan bestämma mig i tid

Fyra personer som  du  vill att ska göra samma blogginlägg:
Mia, Laura, Emma, Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0