Varför tar aldrig serier slut?

De flesta serier idag får allt för många säsonger. De serier som vart klart bäst av de jag kollat på är de som vart slut efter 2 säsonger max. De serier som lever i evigheter och gör det bra är de som skiljer sig åt för varje avsnitt. Avsnitten är alltså inte beroende av de tidigare. Kolla in Lost, Prison Breake m.m de har enligt mig spårat ur totalt. Okej i en serie skall avanitten följas åt men jag tycker de har gått till överdrift. Man skall kunna missa ett avsnitt utan att det gör något.


Serier har alltid vart nått för mig eftersom en film är för lång och jag hinner somna.

Hoppas de kommer nå bra serier i framtiden med bara 1 säsong


Kommentarer
Postat av: Anna

jag älskar serier och hatar när de tar slut.. kan däremot hålla med om prison break efetrsom den har tappat sin handling. Men serier som one tree hill kan hålla på loooong time

2007-10-02 @ 20:30:13
URL: http://aaccz.blogg.se
Postat av: SpeakOut UF

Hej, Vi är fem stycken tjejer som driver UF företag inom skolen. Detta företag ska bli en webbplats som riktar sig till tonårstjejer. Vi skriver texter där vi hoppas att alla tjejer ska kunna känna igen sig, både vad det gäller all jävla skit som finns i livet, knäppa tankar och glädje. Så för tillfället jobbar vi hårt på att få upp denna sida, men sålänge har vi en tillfällig, www.speakoutuf.blogg.se Besök gärna denna, och skriv en kommentar. Vore väldigt schysst! Tack, /SpeakOutUF

2007-10-02 @ 20:31:04
URL: http://speakoutuf.blogg.se
Postat av: Madeleine

Håller med. Tycker många serier bara borde köra 1 säsong, max 2. Spårar bara ur sen :/ Se bara på Prison Break:( Även fast det var/är min favorit.

2007-10-02 @ 20:47:19
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Mia

Bra serie som du kan missa Lina är- pampapampampampaaaaaaaa : VÅRA BÄSTA ÅR! hahahahaha!

2007-10-02 @ 21:28:28
Postat av: Madde

hehe.. då ska du inte kolla in nya Heroes på fyran. den kommer bli som lost o prison break.
Men House o Veronica Mars(som du vet) =) är asbra!

2007-10-03 @ 11:51:38
Postat av: Lina

Har faktiskt laddat ner Heroes och tänkt att jag skulle titta på det, men har bara kommit igenom 2 avsnitt och insett hur kasst det är och vilken långdragen serie det kommer bli, kommer vara slut 2015 typ..
House och Veronica Mars kommer alltid att vara bäst. Precis sådana serier vill vi ha mer av.. =) Det är riktiga serier!

2007-10-03 @ 16:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0