A spott

Jag har en speciell plats i min lägenhet där alla som kommer på besök ställer sin resväska. Jag har altid undrat varför dom sätter den just där. Är det för att de är nära beddsoffan de skall sova i och för att den passar in just på den tomma ytan? Alla har satt sin väska där. Undrar om jag också skulle göra det? Men det skulle jag nog säkert om det var någon annan som bodde här. Nu gör jag ju då inte det eftersom jag alltid packar upp den.

När jag tittar mig runt i lägenheten och ser, vrider ett varv på huvudet ungefär eftersom den är så liten. Från vänster till höger och tillbaka till vänster. Det är faktiskt den ända platsen som man skulle kunna ställa ner en väska på utan att den blir ivägen.

Jag har utnyttjat varenda en liten yta av min lägenheten. Jag har till och med en egen väskplats för de som kommer och besöker mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0