Eckerö Golf Lina

Det känns bra att sitta här igen. Sitta här på jobbet och bara titta. Ibland kommer det in folk som vill golfa. Jag vill också golfa. Nu är det lugnt här och alla som bokat har kommit in. Har ca 2 timmar kvar tills jag får gå hem. Så nu skall jag surfa runt i den stora världen och sen läsa Elle kanske. Ja förresten de senaste nummret av Elle är grymt bra. Alla artiklar passar mig perfekt, massa intressan läsning. 

Efter jobbet är det fotbollsmatch som gäller. Ska vara med killarna och lira lite. Tror det skulle bli A-laget mot U-laget eller mixat. Kommer bli skoj! Sista matchen för i år antagligen för min del.

Sen ikväll är det fotbollsgala som gäller. Har äntligen hittat en klänning som passade. Hittade en i mammas garderob. Vit med svarta halvmånar typ, som är tryckta på. Jätte fin. Kommer antagligen upp någon bild senare. Känner på mig att det här kommer bli jätte skoj.

Imorrn kommer jag vara bakfull och jobba.

Vi ses i dimmorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0