Jag älskar skor!

Idag har jag vart till Knalleland och kikat en sväng.
Hittade 4par skor som var jätte fina!

image1


-Svarta boots från Skopunkten
-Gråa pumps från Skopunkten
-Röda ankel boots från Skopunkten
-Mitt paket med de Svart/vita Puma skorna från Ellos.se passade jag på att hämta ut samtidigt och de passade perfekt. Var lite orolig över att de skulle vara för små, oftast är skor som jag beställer alltid för små men inte den här gången!

I Ellos.se paketet fanns även en svart kort jeans kjol och ett vitt påslakansett med svarta blommor på.
På Myrorna hittade jag en fin klänning som kommer att passa perfekt med de grå pumpsen.
(kommer kanske bild senare på kjolen och klänningen)

Kommentarer
Postat av: emma å alarik

då har du säkert fått samma påslakan som ja har beställt från ellos

2007-09-15 @ 19:08:48
Postat av: Madde

snygga skooooooooooor! ja.. lite avundsjuk =)

2007-09-16 @ 17:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0