Korridorsfest!

Planerna för igår var att se på golfen och plugga.
Textilmiljöhandboken och jag en lördag kväll.
I kursen färg och beredning samt reklamationshantering som vi läser just nu ingår ett miljötest på nätet. Jag klarade testet efter 2½ timme, det tog ju aldrig slut! Kan inte förstå varför det alltid ska vara massa små frågor i stället för några större och några mindre. Varför är det så?


Med förkylingen och halsont bestämmde jag mig för att detta måste firas, jag klarade ju det med 88% så det känns bra.

Mina nya svarta boots och jag åkte upp till Gustav för att träffa tjejerna och gå ner till 59:an på korridorsfest. Jätte mycket folk var det.. shit.. vi kände inte så många där men nya bekantskapar träffade vi..

Jag bestämde mig dock för att inte följa med ut så när det var dags för de andra att gå till Trägårn vart det Falafelkiosken och en Chawarma.... tack för tippset Cam den var jätte god!

Idag blir det myspys på soffan och golf på tv.. sista dagen av Solheim Cup. Hejja hejja Europa!!

Kommentarer
Postat av: Cam

Haha varsegod, chawarman är bland det bästa i Borran. Om jag nån gång flyttar vet jag inte hur jag ska
klara mig...

2007-09-23 @ 17:30:45
Postat av: Lina

Den är helt underbar!
Det kanske är där vi har vår framtid? Sprida Chawarman runt i Sverige!

2007-09-23 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0