MTV suger kuk

I måndags när jag och Laura var på bio visade dom som vanligt reklam innan filmen. Den här gången fick alla i biosalen dock en stor chock. Johannes Brost dyker upp på bioduken (han som spelade Joker i Rederiet). MTV suger kuk säger han, han säger det massor av gånger i olika meningar och olika fraser. MTV SUGER KUK! Man hör ett Va? över hela biosalongen och ingen som fattar något, jag är en av dom. Varför sitter Johannes Brost och påstår att det ända dom gör på MTV är att suga kuk? Detta var alltså en reklam för MTV. Jag förstår inte budskapet med reklamen. Det ända den ger mig är hemska tankar och konstiga syner där Johannes Brost är med. Nu efter åt är Johannes Brost det ända jag kommer att tänka på så fort jag hör ordet suga eller ordet kuk. Han assosierar till de orden. Orden har blivit Johannes, Johannes har blivit orden.

Det värsta av allt är att den även visas på kanalen MTV i vanliga hemmet. Alla, verkligen ALLA kan se detta, höra detta.. Usch! ja om man har MTV då förstås.

Varför? Why???


Kommentarer
Postat av: Madde

haha.. jag tycker Johanner Brost är cool. =) fan va sjukt!

2007-09-24 @ 15:10:20
Postat av: Lina

Svar till Madde:
Har du sett den? det är galet! du måste se den! finns säkert på youtube.

2007-09-24 @ 22:53:26
Postat av: :)

http://www.youtube.com/watch?v=tbxzoRIUJi4

2007-09-26 @ 11:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0