On the road again

Imorrn börar den långa resan hem till Åland.
Har kvällskurs först som jag måste gå på vilket gör att jag inte hinner med någon båt under torsdagen. Ska därför åka och hälsa på gummor och hennes gubbe. Alltid lika trevligt att övernatta hos dom i Stockholm. Det negativa med det är att vi träffas så sälla så vi sitter uppe hela natten och skvallrar om allt så man kommer aldrig i säng och det leder till att jag alltid missar första Eckerö Linjen bussen.

Så antaglien kommer jag till Åland på fredag kl 18.

Ska bli skoj att komma hem. Träffa lilla kissen som jag lämnade när jag flyttade hit.
På lördag är det fotbollsgala i Kärringsund med Eckerö IK. Kommer bli jätte skoj. 3 rätters middag, mingel, prisutdelningar och många skratt. Problemet är att jag inte vet vad jag skall ha på mig! Långklänning står det på inbjudan. Jag har ingen fin långklänning.

Någon som har en klänning att låna? Eller går det bra med en kort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0