Xpert Eleven

I sommras lurade killarna där hemma med mig i Xpert Eleven. Särskilt svår övertalad är jag ju då inte måste jag påstå. Så jag hakade på. Xpert Eleven är typ ett "spel" på internet. Det handlar om fotboll. Man går med i någon liga. Kompisliga eller vad som hälst. Jag gick med i en kompis liga. La Eckerö Liga. För att få vara med där måste man ha någon form av anknytning till Eckerö. Du får sedan ett lag med spelare och blir själv coach. Sedan är det bara att köra på, träna, köpa sälja spelare m.m Ja som det funkar i verkligheten alltså.

Och det är skit roligt! Jag är fast! Det roliga är att jag är hitils ändå tjejen som är med i La Eckerö Liga och det är gött. Ibland när man vinner kan man mobba grabbarna lite extra. Just nu ligger jag nästsist i tabellen. Men vad gör det, det är ju iaf inte sist och vad kan man kräva av en nybörjare. Alla andra i min serie har vart med flera säsonger.

Snart är säsongen slut och då uppdateras spelarna efter deras form. Återstår att se om jag gjort ett bra jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0