Arboga/E.tuna

Sitter på jobba nu till kl 13.00 sen ska jag åka med båten. Ska tillbringa helgen i Sverige med min kära R. Ikväll när jag kommer till Eskilstuna ska jag möta upp R, Madde.J och hennes kille för att käka lite, Tapas på Papas..?? tror de hette så. Sen möter jag och R upp resten av Arboga gänget som kommer till tuna för att festa. Det är nått som heter Sommarens sista suck i helgen. Lillasyster spelar ikväll och de ska vi se. Hoppas de är bättre än vad de var på P&L.

På lördag är det forsränning. Vi ska paddla kanot i en fors! Galet. Men det ska bli otroligt roligt och utmanande (tror jag). Äventyr är min grej. Sen på kvällen är det 25-års fest.
Min massör avrådde mig dock från att paddla då hon tror att mina knölar på halsen kommer bryta ut i någon sjukdom. Jag tror inte på henne. Peppar peppar! Blir jag sjuk efteråt får jag väl bli det då. Då vet vi vad knölarna är för nått iaf. På grund av dem fick jag ingen massage igår, hon trodde det skulle bryta ut då och det vill vi inte.

Så nu är det jobb några timmar och ett stort intag av C-vitamin m.m. Jag har hela medicinskåpet med mig känns det som. Sen ska jag åka båt. Tur att pappa är på jobb idag så behöver jag inte ha tråkigt. Inkvartera i hans hytt framför tv:en ska jag göra, eller hjälpa han köra båten kanske. Det har vart mycket Ryssar på farten på senaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0