Arg medlem

Jag lyckades reta upp en medlem idag. Jag har alltid haft något emot henne och det är hennes eget fel för att hon alltid är så dryg och ska veta och bestämma allt. Helst ska allt komma serverat på fat åt henne och hon ska vinna allt. Allt som hon säger är rätt enligt hon själv.
 
Det personen vart sur på var att hon tyckte att motståndaren hon ska möta i matchspelet inte har medelat henne om att de ska möta varandra. För de ska man tydligen göra enligt henne. Det har stått de senaste veckorna på anslagstavlan att de ska spela mot varandra innan den 17:e augusti. Hon har alltså själv kunnat tagit reda på när de ska vara klart spelat. Så det sa jag åt henne. - De är lika mycket bådas ansvar att ta tag i saken och spela matchen. Ja det vart hon skitsur över och smälde i dörren till shoppen och gick ut, personalingången som hon även kom in via. Det står endast personal på den!! Jag ska börja använda personalingången till hennes jobb jag också!! Då hon jobbar på Eckerö Linjens kontor så kan det komma att ske ganska snart.

Kommentarer
Postat av: Madde

haha.. jag vet vem!! =)

2008-08-11 @ 22:55:07
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Lina

Yes, I think you know! =)

2008-08-12 @ 08:27:29
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0