En helg på Aspö

I helgen har jag vart i Stockholm. Mer bestämt ute på en ö, Aspö, där en kompis har landställe som det så fint heter på svenska. Åländska= stuga.
Innan jag åkte ut dit så hann jag hänga lite med R i Sthlm. Vi strosade runt och åt glass. Mysigt!  

Vi var några stycken som åkte ut på fredagen och resten kom på lördagen. Fredagskvällen gick till grillning och massa snack om vad alla hittat på i sommar. Trevligt trevligt var det!

Lördagen började med lite bakning och sen dags för kräftor när alla kommit. Det var jätte gott och mycket roligt.
Kvällen kom och vi körde en massa lekar, tippsrunda, gissa kändisar och en hel del dricka lekar. Vi hade hur kul som helst. Burr!! =) Blev lite bastu och bad för vissa. Sen natt grillning där man fick gissa sig till vad man satte i munnen för att det var så mörkt ute. Men gott var det!

Det blev en lång fest och mycket vin. Kl 6 på morgonen gick vi och lade oss ungefär.

Bakis och trött så var det dags att ta sig till Åland igen. Mötte upp R i Sthlm. Han villa med till Åland igen. Underbart! Glad! =) Hade han inte kommit med så tror jag inte att jag överlevt dagen. Tack R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0