Jobbigt med jobb

Jag har fått schema fram till och med september nu. Jag får ångest! Hur ska jag klara av Åland i höst?
Jag kommer bli galen. Jag känner redan nu att jag inte vill bosätta mig här ett tag framöver.

Jag är inte reda för Åland än.

Jag är inte klar med Sverige. Men jag vet inte heller vad jag ska göra i Sverige. Jag är sugen på säsongsjobb i fjällen. Jag ska iaf söka. Men sen om jag får det eller inte det vet jag ju inte. Jag är också sugen på att söka jobb på H&M's huvudkontor i Stockholm.

Ångest! Sommaren håller på att ta slut nu känns det som.

Kommentarer
Postat av: mia

En klasskompis till mig säsongsjobbade i fjällen och hon tycker det är bland det roligaste hon gjort. Enda krukset var att hon gick upp jätte mkt i vikt då de festade typ konstant och rörde noll på sig eftersom de jobbade hela dagarna typ. Men annars va det WEEEEE!

2008-08-10 @ 10:41:34
URL: http://mollyn.blogg.se/
Postat av: Lina

haha okej, jag får passa mig för det då Mia. Men eftersom jag är en sportfåne har jag svårt att tro att jag inte kommer röra på mig. Jag kommer röra mig för mycket snarare. ;)

2008-08-12 @ 08:29:01
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0