Blogginlägg nr 500

Mitt 500 inlägg. Jepp de är det nu. Har jag verkligen bloggat så länge? 14 September 2007 började jag blogga. Undra varför? Jag hade väl tråkigt i Borås och kände för att skriva av mig. Men jag kan inte skriva, det är grejen. Min dyslexi är jobbig när jag ska skriva. Jag stavar som ett mähä. Tur att stavaningsprogram finns.

Varför bloggar jag då?

Hm, för att fördriva tid tror jag. Sen är det väl för att de där hemma ska veta vad jag pysslar med och tänker.
Läsarna blir bara fler och fler och de tycker jag är roligt. =)

Kommentarer
Postat av: Carin

Hur många unika besökare per dag har du då?

2008-12-12 @ 15:45:54
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0