En skall bort

  • Den effektiva organisationen 7,5 högskolepoäng
  • Ledarskap och samverkan - teambuilding 7,5 högskolepoäng
  • Grundkurs i ekonomistyrning 15 högskolepoäng
  • Internationell marknadsföring 7,5 högskolepoäng
Det blir plugg för mig i vår. Finns det så många andra bra alternativ nu i finanskrisen? Jag tror inte det. Så nu har jag bestämt mig för att plugga och dessa kurser har jag kommit in på. 30 poäng totalt ska jag läsa. Jag ska alltså välja bort en av dessa kurser. Jag kan inte välja. Jag tror det står mellan Internationell marknadsföring och Ledarskap och samverkan. Jag har läst en kurs i ledarskap innan så det känns onödigt att läsa en till men samtidigt kan man aldrig lära sig för mycket. Internationell marknadsföring hänger löst pågrund av att litteraturen är på Engelska och det är jag dålig på men samtidigt kanske jag kan bli bättre på det och de är en bra kurs om jag vill utomlands och jobb.

Det är ett svårt val. Hm. Jag måste bestämma mig innan 30 december.

Kommentarer
Postat av: Carin

Läs ledarskap och samverkan, helt klart!

2008-12-12 @ 15:47:06
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0