Mitt 2008 forts. aug-dec



I augusti var det mycket fest. Vi campade i Marsund där vi hoppade säck. Vi var på kräftskiva till Torp som sedan avslutades på Dinos och Arken. Jag var också till Stockholm på kräftskiva, till Cams stuga. Jag var också till Arboga och paddlade forsränning, de är bland de häftigaste och galnaste sakerna jag gjort i år. I slutet av månaden fick jag dock körtelfeber.



I september åkte jag och Roland till Tyskland, till deras hus i Hamburg. Där gick vi på nöjesfält. Men eftersom jag var sjuk orkade jag inte med mycket och när jag kom hem blev jag sjukskriven.  Mattis hade 30-års fest och de missade vi ju inte så klart. Min körtelfeber som fortfarande höll i sig gjorde att jag missade Lidingöloppet och min tjejklassiker gick åt skogen.



I oktober flyttade jag och Roland till Köping. Vi hade inflyttningsfest som var skit rolig. Jag var till Åland på damavslutning och flaggmiddag med golfen. Jag var också till Kärringsund på fotbollsgala.



I november sökte jag jobb för fullt men misslyckades dock med det och sökte lite kurser till Mälardalens högskola i stället. Jag var hem till Åland och körde taxi en vecka när mamma var på semester. Vi var på kryssning till Åbo med Silja Galaxy, vilket var spännande och roligt.



I december kom det lite snö och jag lagade en snögumma åt Rolands pappa. Vi var även på hockey till Arboga. En bio sväng till Örebro blev det också. Eppu, mamma å pappa kom på besök för första gången. Julen firade vi på Åland och nu återstår bara nyår att fira. Det ska vi göra i Västerås.

Gott nytt år på er! Hoppas ni har haft ett lika underbart 2008 som mig. 2009 kan få det svårt att slå året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0