Mobilskoj

Snodde denna lista av Madde. Tyckte den var rolig =)

-Har du kysst nr.7? Tessan, svar nej. Jag kysser inte tjejer. Uäck
-Har du träffat nr. 9 i veckan? Jossan, nej henne har jag inte träffat på länge. Hon är bara i Norrland =(
-Älskar du nr.10? SeeYou AB, nej usch jag jobbar bara åt dem och så mycket älskar jag inte mitt jobb
-Har du gått i samma klass som nr.16? Roland, nix nix
-Brukar du hänga med nr.19? Roland, yes mer än gärna. Han hänger jag med varje dag
-Gillar du nr.26? Roland, ja absolut.
-Vet du om nr.31 har ett förhållande? Roland, ja det har han, med mig =)
-Hur känner du nr.38? Roland, han är min pojkvän och sambo
-Är du intresserad av nr.42? Roland, verkligen. Han är den mest intressanta på jorden.
-Hur länge har du känt nr.49? Roland, 6 månader och 2 dagar

Jo jag messar mycket med Roland. =)

Jag tror jag ska ta och radera lite mess. Gör typ aldrig det mitt äldsta är från 6 januari.

Kommentarer
Postat av: Madde

nej nej nej.. det var ju i telefonboken du skulle bläddra.. inte i inkorgen. :)

2008-12-29 @ 09:57:35
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0