Mobilskoj igen

Haha jag gjorde tydligen fel på den förra. =)
Man ska gå igenom telefonboken inte messen. haha.
Så här kommer den igen:

-Har du kysst nr.7? Anna THS, svar nej. Jag kysser inte tjejer. Uäck
-Har du träffat nr. 9 i veckan? Beatrice. nej henne har jag inte träffat sen vi tog examen på THS
-Älskar du nr.10? Benny, han tycker jag om men inte älskar, han är ju min kusin
-Har du gått i samma klass som nr.16? Cam, vi gick inte i samma klass men vi hade många kurser tillsammans
-Brukar du hänga med nr.19? Cilla.M Förut hängde vi men inte nu längre
-Gillar du nr.26? David Karlberg, vad menar man med gillar? Jag tycker ju inte illa om han iaf
-Vet du om nr.31 har ett förhållande? Ekeborg, hm nä jag tror inte ett hus kan ha ett förhållande
-Hur känner du nr.38? Emilia, lärde känna henne genom Linda skulle jag gissa
-Är du intresserad av nr.42? Emme, ja visst jag följer hennes blogg, hon är snäll =)
-Hur länge har du känt nr.49? Golfen, hm ja har jobbat där i två år, är det känner? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0