Mobilskoj

Snodde det här roliga brevet av Madde.

1. Ta fram din mobiltelefon
2. Bläddra igenom inkorgen
3. Stanna när du har räknat till 10, & skriv första meningen i det sms:et
4. Gör samma på varje fråga Frågor.....

Vad skulle du säga om din partner var otrogen? Oki, det är 10 cm snö i Täby.

Vad säger du alltid till din bästa kompis? Det finns en rumpbild med så vågar jag sätta den på pixbox?

Vad är det första du säger till din kompis om hon blivit påkörd av bussen? Haha oki, jag var inte så fasligt trött men är ju gammal nu så jag ser väl allmänt sliten ut.

Vilket sms blev du mest berörd av? Haha, jag hade inte pengar för bussen, och köpa biljett med sms gick bara inom stadstrafiken, detta är en länsbuss.

Va säger din mamma innan du går och lägger dej? 04573613687 Saldo 220908-212008: 12,23 EUR

Vad skulle du skrika om du vann 1 miljon? Ja kanske det.

Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom? Jomala Taxi 04573434363

Vad vill du höra mest av allt? Jag har flaggorna inne, skall försöka komma med det imorgon.

Vad kommer att bli dina sista ord i livet? Ok, jag är antagligen vaken.

Haha, ja lite roligt vart det iaf. =)

Kommentarer
Postat av: Madde

och så kör han 4 spelningar på Hultan!!! =)

2008-12-01 @ 18:38:37
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0