Snart är 2008 slut, här kommer mitt 2008 i bilder jan-juli



Januari månad bestod av mycket plugg och en del tentafester.



I februari var vi till Björnriken en vecka. Ett helt gäng var vi och det var jätte skoj.



I mars blev det många fester på Gustav och många trevliga nätter på Trägårn. Var en sväng till Åland och Göteborg också. Jag var också hårmodell och fick många olika färger i håret.



I april var jag hårmodell igen. Då försvann mina slingor och jag fick en rosa triangel istället. Jag gillade den frisyren skarpt.

I maj blev det mycket plugg, examensarbetet skulle in. Jag tränade även massor inför min tjejklassiker.



I juni tog jag min examen från Textilhögskolan och åkte hem till Åland och jobbade på golfen. Jag lyckades även ta mig i mål på Vätternrundan. I slutet av månaden åkte jag och Madde på festival. Där träffade jag min blivande sambo. Han förändrare mitt liv och nu bor vi i Köping.



I juli flyttade jag till Madde. De var roligt. Vi hade alltid skoj. Vi åkte till Arboga för att festa med gänget från Peace & Love och spela paintboll. Jag gjorde även vansbrosimmet. Roland och jag vart tillsammans.



Kommentarer
Postat av: Madde

Fy fan vilket jävla bra år det varit!

Hur ska vi slå detta nästa år? Vi måste hitta på nåt helt galen. :)

2008-12-30 @ 23:38:14
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja visst har vi haft ett bra år. Helt underbart!

Hmmm, det blir svårt att slå men vi kan göra ett försök absolut. Vi måste komma på nått bra bara!!

2008-12-31 @ 12:55:31
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0