Konsumtionsfri månad: Mars

Jag ska göra som V. Hon har klarat att inte shoppa på snart två månader. Det handlar om att inte köpa något onödigt. Du får endast köpa det du måste ha för att överleva, typ.

Mars månad skall jag sluta konsumera. Det handlar om kläder, skor, böcker, tidningar. Ja allt onödigt. Hela mars skall detta gälla.

Jag måste sluta shoppa från nätet också.

Nu, från och med nu skall det bli ändrig. Min ekonomi klarar inte det här.

Undra om jag ska klippa kreditkortet? Men det är bra att ha i nödsituationer. Jag skall börja lämna det hemma. Det låter bra. Då blir det inte några onödiga köp, bara planerade.

Kommentarer
Postat av: Korven

Hahahahahahahahaha

2008-02-27 @ 16:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0