Gym

Igår var jag och tränade med en instruktör i gymmet. Eftersom jag inte har tränat i gym tidigare så kändes det som en bra idé.
Jag har aldrig gillat att träna i gym. Det känns som att alla glor på en och är 100ggr bättre än en själv. Jag har inte heller förmågan att puscha mig själv så hårt under ett gym pass. Antagligen är jag för feg.

Nu är det meningen att jag ska träna i gymmet minst en gång i veckan i alla fall. Måste bygga upp min bålstabilitet. Förhoppningsvis ska min rygg bli bättre också.

Motivationen till att göra en tjejklassiker är fortfarande kvar. Kanske så bra att man skulle göra en klassiker i stället vilket är mycket tuffare. Nä det är nog för tufft.

Nu är det bara att gasa på. Träna minst 4ggr/veckan är det som gäller.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0