On the road..

Ska till Sthlm imorrn. Ska hälsa på Mia och Marre. Det kommer bli nice! Äntligen säger jag. Det är så svårt att hinna med alla besök. Okej, visst hinner man, men det kostar tyvärr för mycket för att alla ska hinna besökas på olika gånger, så i stället blir det alla på samma gång. Men det är i alla fall nått. Gött!

På söndag ska jag käka lunch med Emelie och förhoppningsvis Mari också i Uppsala innan jag och Laura drar upp till Björnrike.

Det är mycket nu. Jag känner mig stressad. Magsår kryper närmre tror jag.

Jag är stressad för att jag är orolig över att jag inte ska hinna med allt. Jag har tagit på mig för mycket. Särskilt i skolan. Läser just nu 18 poäng i skolan. Vilket är 7,5 poäng för mycket. Och mer blir det. I mars kommer jag läsa 30 poäng!! Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0