suck

Vi hamnade på X&Y igår. Det var inte alls meningen att jag skulle gå ute men eftersom mina kompisar är så gulliga och övertalar en lättövertalad person så har jag inget val.

Jag har aldrig gillat X&Y. Jag gav det en chans igår eftersom jag inte vart dit på ett halv år.

Igår fick jag ännu mer bekräftelse på varför jag inte gillar stället.

Vi trillade in på dansgolvet ett gäng, vilket var nästan tomt. Från ett bord i ett hörn där det sitter typ 10 rika sliskiga brats kommer en kille fram och dansar med oss. Jag råkar då se och "höra" att han säger till sina killkompisar innan han lämnar bordet, en av de där kan jag lätt ragga upp.

Han vill bjuda på något och dricka.

Nej tack, det är bra.

Så där är det alltid på X&Y. Jag fattar inte hur killarna där tror att de är något. Champagne och helrör på bordet.

Snälla skaffa ett liv!


Kommentarer
Postat av: Molly

Jamen lina, jag förstår dig precis. Jag är ju precis likadan. HATAR såna där place. Sånadär killar är sjukt oattraktiva.

2008-01-27 @ 12:44:10
URL: http://mollyn.blogg.se
Postat av: Madde

haha.. bra dissat iaf!

2008-01-28 @ 09:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0