Det blir bara värre

Vaknade upp någorlunda pigg och kände att, nu kan jag packa. Slänger ner det jag ska ha med mig. Vad ska jag ta på mig?
När jag väl fått på mig kläder efter en kvarts velande så spiller jag frukosten över mig. Kan det börja bättre? Helvete! Nu vet jag inte vad jag ska ta på mig. Det tar en kvart till.

Kommer på jobb en kvart försent. Ser att alla golfbilar ska hyras ut men en står ute och har inte laddats i natt. Måste sätta den på laddning. Slår huvudet som fan i taket på bilen när jag ska sätta mig i den. Så nu sitter jag på jobb med en feting bula och ett bultande huvud.

Kan det bli bättre?
Jag har halsbränna också, fortfarande.

Nä nu glömmer vi alla bekymmer och håller tummarna för att allt som går på skit har gjort det redan.

En bärs på båten löser saken. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0