En helg i skogen med en massa Arboga typer

I helgen har jag och Madde vart i Swe. Närmare bestämt i skogen, 3 mil utanför Arboga.
Först var det jobb på morgonen men sen när vi kom på båten var det bara att börja kalasa.
Öl i baren pluss en jäger som jag vart påtvingad av bartendern. Gratis är gott så det var bara att dricka upp.

Båten var sen in i hamnen, bussen sen till sthlm. Vi hann med tåget med nöd och näppe efter att vi sprungit till och från tunnelbanan, trängt oss före i biljettkön och sprungit till tåget. I ststa sekund hann vi på. Helt slut! Skulle inte ha druckit den där sista smirren på bussen.

Fredagen blev en fylla. Pizza, bada i äckligt sötvatten, bastu, spel, mera fyllan och mera bada. Jag och Johan är kungar på "Med andra ord". Eller i alla fall jag, jag vet inte hur mycket Johan bidrog med egentligen. :) Eller hur Johan?
Lite kubbspel hann vi med också. bland allt supande. Ja, jag kastade ner kungen!

Lördagen blev det paintboll. För de som var lite piggare var det roligt. Jag var trött som fan så för mig vart det bara 2 spel. Trodde jag skulle somna i skogen. 3 st feta blåmärken hann jag få i ryggen på den korta stund jag var med. Tack Hahne! Seg som jag var hamna jag efter i drickandet och alla andra vart fulla. Vissa shottade och drack lite för mycket, andra lite för lite (jag). Kvällen avslutades i Lindesberg, tror jag det hette, lite olyckligt. 

Söndagen var det dags att åka hem. Var inte alls sugen på det. Skulle ha kunnat stanna kvar. ;)
Trötta som fan käkade vi en kebab och satte oss på tåget. Helgen var slut. Det roliga var slut för den här gången.

Men det måste göras om. =) Utan vissa insidenter då.


Kommentarer
Postat av: Madde

Va fan!? Missade jag o Hampus kubben igen!? haha.. nästa gång.. DÅ ska vi vara med o spela. =)

2008-07-21 @ 15:30:36
Postat av: Ham

WTF..

skulle precis skriva samma sak



NÄR I HELVETE spelades det kubb?

2008-07-21 @ 17:28:44
Postat av: Lina

När ni alltid ska ha en tendes att gömma er för att leka med varandra, och inte med oss andra barn.. =P Nästa gång ska jag säga till er personligen innan vi börjar och jag skiter i om ni är nakna!!!! ;)

2008-07-21 @ 18:38:57
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: Madde

haha.. ååååkej.. =)

2008-07-21 @ 22:07:45
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Anonym

"och Johan är kungar på "Med andra ord". Eller i alla fall jag, jag vet inte hur mycket Johan bidrog med egentligen. :) Eller hur Johan?"



Jag tänkte skriva ungefär samma sak på våran blogg, fast tvärtom... hur va det egentligen?

2008-07-23 @ 19:54:20
Postat av: Lina

Det var jag som fixade segern.. ;)

2008-07-23 @ 22:32:19
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0