Simmångest

Jag kan inte komma på en enda orsak till varför jag ska simma Vansbrosimmet. Jag är tvungen eftersom den ingår i tjejklassikern. Men varför gör jag den? Visst det är en utmaning och det är roligt med utmaningar. Jag måste ha ett mål om jag ska klara träna. I vintras och i våras gick det bra. Men nu på sommaren, inte ens ett mål gör mig motiverad till att träna. Jag är inte ens sugen på att spela fotboll och det brukar jag alltid vara.

Nästa vecka på lördag är tävlingen. Jag har inte vart i vattnet än.

Burr!

Det kommer inte bli någon träning denna vecka heller. Ikväll är det fest, vilket betyder bakfull imorrn, alltså ingen träning. Fredag fest igen, å lördag..... 

Ja om jag ska ta tag i det så får det bli på måndag. Men visst kan man simma ett lopp utan att träna? Det är ju trots allt bara 1 km. Uppströms i en kall å. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0