Supa en ålänning under bordet?

I tosdags åkte jag och Sofie till Uppsala. Slagga hos en gammal klasskompis och shoppa på onsdag var planen.
Sofie fick köra, vilket betydde att jag inte kunna hålla fingrarna borta från ölen. Började på campingen innan vi åkte med båten. Sen var det bara att fortsätta. Hos Mari i Uppsala så var det bara hennes kille till som festa och Sofie korka upp när vi kom fram. Han bjöd på någon konstig grön dricka; vodka och polkagris. Äckligt som fan! Sen hitta han Salmiak i skåpet och börja bjuda på det.

Anade att han ville supa mig under bordet eftersom han friskt fyllde på hela tiden. Det som hände var att han spydde!! Å han spydde å spydde. Vi fick bära han till sängen då han inte kunna slita sig från toastolen. 

De går inte att supa en ålänning under bordet om du är svensk, sa Sofie, och speciellt inte Lina. ; P Tack för den Soffan. Men jag håller med henne. Maris kille gjorde ett tappert försök men han hamnade själv under bordet.

Han mådde inge bra dagen efter, jag mådde toppen! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha fy satan va bra!!

2008-07-10 @ 14:50:02
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Hampus

IS IT A DARE?

Den 19e är det supatävling i sommarstugan.

U better bring IT!

Jag & Hahne versus RUT & KNUT!

ITS ON!

2008-07-11 @ 07:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0