Vansbro nästa

Det närmar sig och jag har fortfarande inte vart en enda gång i vattnet.
Jag har iaf inhandlat simdräkt, badmössa och simglasögon. Jag har hittat våtdräkt att ha om det är för kallt att vara utan.

Imorrn 18.30 åker vi med båten. Brorsan kommer med så jag behöver inte fara själv iaf.

Har bokat boende nu också. Det var inte lätt att hitta boende i sista minut, men det är väl så det går om man är lat som mig och inte orkar ta tag i det fören i sista sekund.

Jag vill bara att det ska vara över nu. Kan någon säga varför jag gör det här? Jag undrar fortfarande det.


Kommentarer
Postat av: Laura

For att du e var lilla Linus, o vi tycker alla du e sa modig o duktig som gor d! Lycka till! Puss!

2008-07-10 @ 20:38:07
Postat av: Hampus

GL HF!

2008-07-11 @ 07:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0