Vår första efterfest....

hade vi i lördags. Jag minns inte så mycket av den. Men jag tror jag hade roligt.
Den tog slut vid 7 på morgonen och jag for på jobb kl 9. Galet! Men helt klart värt det.

Nu är R på Åland hemma hos oss. mysigt! Han kom i lördags och åker hem imorrn. Tråkigt att han måste åka hem. Men vi ses snart igen. ;) Hoppas han kan roa sig nu när både jag och Madde är på jobb. Men det tror jag nog.

Ikväll då? Bodegan en sväng efter jobbet kanske?
Jag vill spela minigolf med R, men att spela mot en handikappad känns lite orättvist. ;)
Vi får alla fara och spela sen när de är avslutning på deras Roadtripp.

Kommentarer
Postat av: Madde

Bodegan låter som en bra idé. =)

2008-07-28 @ 16:00:17
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0