Grillat och golf

Helgen har vart rätt lugn. Laddar inför på onsdag. Då smäller det. Examensfest -08!

I fredags var vi ut och käkade middag, överraskningsmiddag för Martin som fyllt år. Det var trevligt och mycket mätt vart jag. 3-rätters, ojoj. Han men en cykeltur innan middagen också.

I lördags blev det 9-hål med Kristin på Kinds GK. Det var riktigt roligt. Gick bra också fast jag inte hade min klubbor. 18 poäng. Sen blev det grillning i Norrby.

Idag har jag pluggat lite. Imorrn ska examensarbetet lämnas in. Sen är det bara opponering och redovisning kvar. På onsdag. Ska ut och cykla idag också bara det blir lite svalare ute. 28 grader i skuggan är lite jobbigt.

Har börjat flyttpacka nu också. Det känns lite konstigt.

Frysen är såld också. Sängen med (90 % säkert).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0