Midsommarafton 2008

Då är aftonen över och dagen är kvar.

Blev häng på bakgården vid vita huset igår med grill, öl och lite fotboll. Sen bar det av till John och Sassa. Mera öl. Vi tog ett varv runt midsommarstången. Små grodorna. När vi var på väg ner till Sandviken gick vi via Lisbeth och Roger och där blev vi. Jag, Mia och Benny. Vi sjöng och spelade för de som vår där. De hade så roligt åt oss och vi var jätte duktiga tyckte dom. Tette, Alex och Niklas kom ut också. Vissa fullare än andra. Det blev efterfest hos mig sen men jag hann väl dricka en öl typ sen somna jag.

Å nu är jag på jobb!

Ikväll blir det antingen att sova eller dra ett par öl igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0