Midsommarhelg

Ja nu var den överskattade helgen här igen då. Alltid samma sak. Alla gnäller på allt. Ingen som gör nått, ingen som ordnar nått. Orka bry sig. Vafan, ta det som det kommer. Det gör jag. Jag vet att jag ska jobba till 15 imorrn, sen får vi se vad som händer. Jag spänner mig inte. Har jag inte några förväntningar så kan jag inte bli besviken. Jag blir alrdig besviken. De är vad man gör det till! Man kan inte skylla på någon annan en sig själv.

På lördag fyller Alarik den lilla busen år också. Han har blivit så stor redan den lilla.

På söndag är det korthåls- ÅM och på måndag har vi personalfest. Yhey!

Sen är det snart onsdag och jag å Madde drar till Dalarna. Fan vad roligt det ska bli. Jag älskar Dalmål! Skit i att vi inte har någon campingplats. Vi hittar säkert någon att bo hos.

Kommentarer
Postat av: Madde

Tjohooo!!! Mot Dalarna! vi kommer prata dalmål efter ca 1 timme i dalarna. haha

2008-06-19 @ 16:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0