Gårdagen

Det var meningen att jag skulle ha pluggat efter jag vart till kiropraktorn men vem kan tacka nej till Diana när hon vill ha skjuts till flyget. Jag erbjöd mig att köra dem så. Härligt att köra bil igen. Det gör att man känner sig mer hemma i staden tycker jag.

Skjutsade dem till city airport. De är i Berlin i helgen. Så jäkla fusk! Jag vill också resa!

Påvägen hem sen svängde jag in via Tessan eftersom det visade sig att hon bor i samma del av Göteborg som flygplatsen ligger i. Vi drog till IKEA. På IKEA kan man spendera pengar. Ingen av oss hade pengar men visst shoppade vi lite saker iaf. Jag shoppade precis det jag behövde bara, inte nått extra.
image80
Fick denna sina hylla med mig hem. Är en CD/DVD hylla men för mig är den perfekt att ha i badrummet/toaletten. Vart några förvaringslådor, hallmatta, papperställ och klämmor till påsar. Skulle behövt en skohylla och ett nytt sängöverkast också men det får vänta. Har inte pengar just nu. Har aldrig pengar.

Det är perfekt att ha bil ibland. Tack Diana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0