Premunation på Göteborgs posten?

Det ringde en tjej nyss som ville att jag sku börja premunera på GP. Telefonförsäljare är nog det värst som finns, det vet vi alla. Dom är aldrig trevliga.

Men shit hon som ringde! Hon var riktigt trevlig.

Klart jag tackade nej till tidningen eftersom jag inte läser den. Provade på den tidigare men tyckte inte det var nått för mig. Är miljöförstöring för min del om jag skulle köpa den.

- Är du student? undrar hon i andra endan av telefon.
- Ja, säger jag.
- Nämen härligt, då kostar den endast 75kr månaden, det är två öl på krogen! säger säljaren. Possitiv och glad som fasiken är hon.

Haha, ja sa hon två öl tänkter jag. Ja hon gjorde det.

Studenter tänker alltid i öl. Jag gör också det. Tydligen hon säljaren också!

Hon kan sin sak med att sälja den bruden. Hon lyckas garanterat skaffa massor av nya prenumeranter som är studenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0