Simmat

Idag har jag vart och simmat. Det ska vara bra för min rygg tror kiropraktorn.
Eftersom jag även behöver träna inför Vansbrosimmet så tänkte jag att jag kan börja simma en gång i veckan nu.
Men det är ju så tråkigt.

MEN SHIT VAD JOBBIGT!!! Jag trodde inte det var så tungt att simma. Är det för att jag väger som en tjockis eller?

Eller ja som en tjockis väger jag inte men upp i vikt har jag gått, väger 59kg enligt vågen på simmhuset. Har aldrig vägit så mycket. Men det syns inte det minsta vilket är bra, har blivit mindre tycker jag. Mera muskler som väger bara. Men det är logiskt eftersom jag börjat träna mera.

Simmade i 30 min och var helt slut sen. Antal längder glömde jag bort efter två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0