H&M Rowells fynd

image101

Var till H&M Rowells i fredags och fyndade en hel del fina sommar kläder:

Det som är ovan hittade jag +
-Ett vitt linne med brottarrygg 49,50 sek
-Ett till svart linne med brottarrygg 49, 50 sek
-En svart stickad klänning 179 sek
-Ett par gröna byxor 99 sek (Dessa lila fast i grönt då)
-Ett par espadrillos 25,50 sek
-En svart/vit söt bh 89,50 sek

Det är ca 30% billigare på H&M rowells än i en H&M butik. Det är en fördel som finns med att bo i Borås. Många kedjor har utförsäljning här.


Kommentarer
Postat av: Madde

den svarta kofta liknande klänningen eller vad det är som är med på bilden. med stora knappar. jag har en sån.. den töjer och blir fladdrig. blir förbannad för den är fin. =)

2008-05-26 @ 09:27:29
Postat av: Lina

öööh Madde nu hänger jag inte med. Den som är på bilden är den jag köpt. =)

2008-05-26 @ 15:07:10
URL: http://linaramone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0