Tjejvättern

Om 11 dagar ska jag cykla 9 mil. Jag har hittils cyklat 3 mil på en dag som längst. Jag har inte riktigt hunnit träna till tjejvättern om man säger som så. Men förhoppningsvis ska det gå bra ändå. Jag tycker nu att jag borde ha en bra grundkondition med tanke på så mycket annat jag tränat så. Men ont i rumpan kommer jag garanterat att få.

Mellan 3-4 timmar ska det ta. Mer får det inte ta. Då är jag kass.

Imorgon ska jag jobba, på onsdag har jag sista kvällskursen och på torsdag ska jag på spinning/skivstång. Sen ska jag börja cykla.
På fredag ska jag cykla 5 mil.
På lördag ska jag cykla 3 mil.
På måndag ska det bli 3 mil.
På tisdag 9 mil och sen ett sista pass på torsdagen på 2 mil.
och på lördagen är tävlingen! Det låter väl bra?

det heter att man ska ha cyklat 30 mil innan som träning men för mig kommer det bli 25 mil. Hinner inte mera.


Kommentarer
Postat av: mia

fattar inte att du pallar!DUKTIG är du!

2008-05-26 @ 17:51:02
Postat av: Madde

du kommer klara dig fint! =) ja.. lite examneskaffe tycker jag du kan bjuda på. =) hehe

2008-05-27 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0