Sol sol sol

Ikväll skall vi spela midigolf. Det är någon form av golf inomhus. En kombination av minigolf och riktig golf skulle jag gissa. Lite mera äventyrligt. De skall bli skoj! Jag ska inte piska upp er alla jag lovar, bara några. Klas bjuder på middag också. De är nice!

Min förkylning har inte släppt, den blir bara värre och värre. Snorar och nyser. Knölarna på halsen växer, igen.

Började med ett Jigsaw pussel igår. Perfekt underhållning när man är sjuk och seg i huvudet. De är så fina de där pusslen. Sen är det meningen att de ska upp på väggen när de är klart. Jag gillar pussel. Hoppas Roland gillar det också.

Undra om jag ska försöka väcka Roland nu och dra ut han i solen. De är jätte fint väder ute. Men det ser kallt ut. Burr. Ska vänta till att det i ugnen blir klart först. ;)

Trevlig Halloween helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0