Två män slåss om ett land för att få makt

John Obama och Barck Mcain. Vad dom nu heter. Jag tycker han gammla gubben ska vinna för att han haft ett längre liv. Han kommer dock dö först. Roland tycker Klas ska vinna. Men jag tycker Obama ska vinna för att han vill inte kriga det vill McCain. Irak behöver en paus från alla bomber. Jag tycker synd om barnen där nere som dör. Att Obama skulle bli den första mörka presidenten bryr jag mig inte om. Fast jag tycker inte en mörk man ska styra USA. Är det USA det är val i? Vi säger Staterna det har jag läst på aftonbladet. McCaine ligger risigt till enligt all press. Därför måste jag hålla på honom för att jag tycker synd om honom.

Vem tror ni vinner? Jag bryr mig inte! Jag har ingen koll. Jag kan inget om politik. Jag vet inte ens vad kandidaterna heter!


punkt

Kommentarer
Postat av: Madde

jag har inte heller nån koll men jag tycker det talar emot att rösta på en 70årig gubbe som kan dö närsomhelst. vad gör dom då liksom..? men jag har ju ingen koll på vad nån av dom sagt så detta är min enda åsikt. :)

2008-11-05 @ 07:41:26
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Benjamin

Hörru du din lilla rasist. varför får inte en mörk man styra usa? äntligen säger jag iaf! =) tror definitivt att det var rätt man vann, inte nån makt -och krigsgalen höger-gubbe :p Skulle McCain vunnit hade det säkert vart lika illa som med Bush..

2008-11-06 @ 16:00:38
URL: http://benassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0