Fortfarande inget internet

Det känns som att jag är hemma nu. Flytten har gått bra och vi har fått upp det vi hade med oss hit. Roland har lite grejer kvar hemma bara. Idag ska vi och shoppa. mmmm. IKEA m.m. Finns lite vi måste inhandla. En tv-möbel kanske. Vi får se lite. Vardagsrummet är så stort så det ser så tomt ut nu med det lilla tv-bordet vi har just nu.

I söndags när vi kom upp så kom Klas och hjälpte oss bära. Sen kom Karin och Emil över och vi käkade pizza. Mumms! Inbakad kebab är mitt nya.

Just nu sitter jag på högskolan i Västerås. Roland har förreläsning sen ska vi dra iväg och förstöra pengar.. lalala..

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill åxå vara utan möbler så jag får köpa nya. =) Kommer bara dröja några år innan jag kan köpa nytt.. fan,.. måste börja renovera.. NU!

2008-10-07 @ 12:02:24
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Benjamin

Det är så kul att handla nytt! Jag vill oxå! = )

Hur är det med halsen? Kommer du "hem" och spelar golf?

2008-10-07 @ 22:48:40
URL: http://benassi.blogg.se/
Postat av: Madde J

Tjooo! allt bra i köping? Måste komma över till västerås en dag o äta på sallads-stället, grymt gott! :) PoK

2008-10-09 @ 18:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0