På Åland för att gå på fotbollsgala

Hittade till slut till Åland. Hade lite svårt att bestäma mig när jag skulle åka men jag kom iväg. På båten fick jag sällskap av Jimmy, Rickard och Jenny också. Trevligt då den där båten är så tråkig att åka själv.
Rickard och Jenny hade vart i Barcelona. Dit vill jag också åka. Det är en stad jag alltid viljat åka till på en weekend. Men när de är ont om pengar så får de fortsätta vara en dröm. Weekends är min grej!

Imorgon är det jobb på dagen som gäller sen fest på kvällen. De ska bli trevligt med lite party. Middag och roliga tal m.m. Hoppas det blir en bra bordsplacering. Jag ska även jobba på söndag några timmar så vi får väl se hurmycket efterfest det blir i år. De kan bli svårt att så fjolårets. kl 11.00. ojoj!

Inatt är det "Siv´s taxi Lina" som gäller.

Kommentarer
Postat av: roland

barca e fint, en aning överskattat dock..



hade gött ikväll!

2008-10-25 @ 05:06:04
URL: http://pingnet.se/roadtrip2008
Postat av: Lina

De har bra shopping där. (orsaken till att jag vill åka dit) =)

2008-10-25 @ 10:10:58
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0