Aldrig mera Whisky

Nu är jag hemma på Åland igen.
Helgen var hur rolig som hälst. Jag var sjuk men bet ihop och måste erkänna att jag klara helgen mycket bättre än väntat. Jag trode jag skulle vara helt död, men egentligen var det bara måndagen som var riktigt tung.

Jag kom till Eskilstuna vid 19 tiden på fredagen och då mötte Madde.J upp mig för att ta några öl. Vi gick till något uteställe jag aldrig vart på och satt där och snackade och hade det trevligt. Det måste vi göra om. Sedan mötte vi upp Arboga gänget och min fina R. Även Maddes kille hakade på också. Vi drack lite till vid bilen innan vi drog iväg på Lillasyster som spelade. Dom var bättre än på Peace and Love men jag vet inte om de var så jätte bra ändå. Vissa låtar kanske. Sedan blev det lite vin på en sports bar.

Lördagen bestod av forsränning och fest. Paddlingen var skit skoj. Ibland var det lite mer farligt, ibland lite lugnare. Det var inte så kallt i vattnet som jag hade föreställt mig men det kanske kan bero på att jag klarade mig från att bli blöt på överkroppen. Vi var riktigt duktiga i vår kanot jag och R. Vissa andra hade lite svår att hålla sig i kanoten. ;) Det måste göras om grabbar. Madde ska med då! ;)
Efter paddlingen hann jag vila en stund innan det var dags för fest igen. Då 25-års fest och sen till E-tuna igen för utgång.

Aldrig mera whisky. Klas du har haft en isglass i rumpan. Nej, det har du inte så du är fortfarande skyldig mig en glass. ;)  

Kommentarer
Postat av: Klas

HejHEJ!

Attans att det inte blev nån glass, men jag antar att det inte var sista gången som du kommer över till Arboga, och då ska vi äta glass, och då blir det inte nån larvig pinne att slicka på utan kolasås med jordnötter och grejer :)

Jag gick nästan på att vi hade åkt till Pressbyrån för jag hade lite luckor på kvällen där ett tag, men nu vet jag ju att det inte var så, eller ?! :)



Sen så får jag passa på och säga att du är nu den andra tjejen som jag träffat som kommer ifrån Åland, och båda ni är verkligen jätte trevliga, bra jobbat !



Ha're fint !

2008-09-03 @ 21:55:11
Postat av: Lina

Du har rätt Klas, det var inte sista gången jag kommer till Arboga. Så vi hinner ta glassen senare.



Haha, ja var det verkligen så att vi inte gick till Pressbyrån???



Ja vi ålännigar är trevliga. Vi tycker om att vara det. =)

2008-09-04 @ 10:18:08
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0